چرا مسافرت برای سلامتی خوب است؟

چرا مسافرت برای سلامتی خوب است؟

تبلیغات
تبلیغات

منوهای سایت

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

تبادل لینک هوشمند






چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آخرین نظرات کاربران

چرا مسافرت برای سلامتی خوب است؟

پنهانی نیست که سفر فواید زیادی برای سلامتی و تندرستی ما دارد، اما دقیقاً چه تغییراتی زمانی رخ می دهد که از 9 تا 5 برای سفر استراحت کنید؟

سفر استرس را از بین می برد و سلامت روان را تقویت می کند

واضح ترین و به طور بالقوه مهم ترین مزیت سلامتی سفر کاهش استرس است. سفر این توانایی را دارد که شما را از روال روزمره خارج کرده و وارد محیط و تجربیات جدید کند و این می تواند بدن و ذهن شما را به حالت اولیه بازگرداند.

حتی برنامه ریزی یک سفر می تواند تأثیر فوق العاده ای بر بدن داشته باشد - باعث افزایش شادی و احساس لذت می شود. سفر نه تنها استرس را کاهش می دهد، بلکه ذهن را گسترش می دهد. ملاقات با افراد جدید و انطباق با موقعیت‌های جدید باعث آگاهی بیشتر در سطح جهانی و فرهنگی می‌شود. این کار ذهن را تیز نگه می دارد، خلاقیت را افزایش می دهد و به رشد شخصی کمک می کند.

سفر ما را خوش فرم می کند

این واقعاً به ماهیت سفر شما بستگی دارد و اینکه آیا سه پیمانه ژلاتو در روز میل کنید یا خیر. صرف نظر از این، سفر می تواند فرصتی برای تشدید روال تناسب اندام شما باشد. در طول سفر معمولاً فعال تر از نشستن روی صندلی اداری در تمام طول روز خواهیم بود. در حین سفر به اروپا یا بازدید از دنیای دیزنی، مسافران می توانند روزانه 20000 تا 30000 گام بردارند. فعالیت هایی مانند پارو سواری، پیاده روی و شنا می تواند به افزایش تناسب اندام کمک کند. برای مسافرت به شهر اهواز از تهران، بلیط هواپیما تهران به اهواز آس چارتر را امتحان کنید.

سفر الگوهای خواب را بهبود می بخشد

خواب ضعیف همراه با استرس زیاد ترکیبی سمی برای وضعیت روانی ما است. مضرات سلامتی ناشی از خواب کم متفاوت است، از تحریک پذیری گرفته تا عملکرد و کارایی شناختی ضعیف. توصیه می شود که بزرگسالان حداقل هفت تا هفت ساعت و نیم در شب بخوابند و این امر در سفر راحت تر قابل دستیابی است. در دریای مدیترانه حتی ممکن است بعد از ناهار یک چرت بعد از ظهر داشته باشید که به آن سیستا نیز می‌گویند.

بدیهی است که سفر فواید بی‌شماری برای سلامتی ذهن، بدن و روح دارد، پس منتظر چه چیزی هستید – وقت آن است که تعطیلات را رزرو کنید. سلامتی شما به خاطر آن از شما تشکر خواهد کرد!




می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : چهار شنبه 4 خرداد 1401 ساعت : 15:20
بازدید : 395

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: